Mobili aplikacija auto servisui - Aplikacija verslui

Kokia nauda auto servisui
turėti savo aplikaciją kliento telefone?

1. Nemokamai siunčiate reklamą!

 
Per aplikaciją nemokamai siunčiate pranešimus visiems tiesiai į telefono ekraną ir net jei aplikacija išjungta, klientai tuos pranešimus vis tiek pamato ir perskaito!
Taip galėsite priminti apie savo paslaugas, specialius pasiūlymus, naujienas ir paskatinsite klientus pasinaudoti jūsų paslaugomis!

 
Socialiniuose tinkluose pranešimų pasiekiamumas: 5-10%
 
Aplikacijoje pranešimų pasiekiamumas: 100%

 

2. Klientai atveda naujus klientus!

 
Aplikacijos naudotojai, rekomenduos jus savo draugams – taip gausite reklamą iš lūpų į lūpas ir padidinsite klientų ratą. Klientai jus rekomenduos todėl, kad norės gauti aplikacijoje esančias dovanas, kurios gaunamos tik po sėkmingos rekomendacijos.

 
Dropbox įdiegę šį sprendimą (rekomendacijų sistemą, kuri bus ir jūsų aplikacijoje) per du mėnesius padidino savo klientų ratą nuo 50 000 iki 2 000 000.

3. Primenate apie save kiekvieną dieną!

 
Klientas jūsų logotipą savo telefono ekrane matys kiekvieną dieną po kelis kartus! Jūsų aplikacija – tai kaip nemokamas reklaminis stendas, nuolat primenantis apie jus!

4. “Pagausite” visus pro šalį einančius klientus!

 
Aplikacija gali automatiškai išsiųsti jūsų pranešimą visiems, kurie yra netoliese jūsų. Taip galite padėkoti klientams ir juos pamaloninti ar priminti apie save ir paskatinti greitu metu apsilankyti pas jus.

5. Sumažinsite brangios reklamos išlaidas, kadangi klientus pasieksite nemokamai!

 
Per aplikaciją išsiųsti pranešimai pasiekia 100% klientų. Pranešimai atsiranda pagrindiniame telefono ekrane, todėl yra perskaitomi net jei aplikacija yra išjungta.
 
*Pastarąjį savaitgalį vieni mūsų klientai išsiuntė pranešimą per aplikaciją ir, kad ir kaip neįtikėtinai skambėtų – į restoraną pasinaudoti pasiūlymu, galiojančiu tik parodžius aplikaciją savo telefone, atėjo tiek žmonių, kad restoranas apyvartą padidino dešimt kartų lyginant su ankstesniais savaitgaliais. Daugiau apie šio restorano rezultatus – Atsiliepimas

6. Supažindinate su savo paslaugomis!

 
Lengvai ir patogiai pateiksite visą savo paslaugų sąrašą (kainoraštį), kurį dažniausiai socialiniuose tinkluose yra sunku rasti.
Klientai aplikacijoje jį ras lengvai, galės patogiai peržiūrėti ir patinkančias paslaugas rekomenduoti kitiems!

7. Sustiprinsite savo įvaizdį, patikimumą

 
Kol kas tik dideli ir garsūs prekių ženklai turi savo aplikacijas (“Senukai”, “Barbora”, “McDonalds”, “Pigu.lt”), šiuo metu tai vis dar prabangos, aukštesnės klasės ženklas. O dabar ir jūs galite prisijungti į šias stipriausiųjų gretas!

Kodėl klientas turėtų siųstis mano aplikaciją? Aš tai niekada nesisiunčiu jokių aplikacijų.

 

  • Siųsis, nes: aplikacijoje tikėsis rasti išskirtinius jūsų pasiūlymus!

  • Siųsis, nes: klientams bus smalsu, kas slypi jūsų aplikacijoje

  • Siųsis, nes: norės visą jūsų turinį pasiekti vienu paspaudimu

  • Siųsis, nes: aplikacijoje klientas galės žaisti žaidimą, kuriame gali laimėti naudingų prizų!

  • Siųsis, nes: klientas nori parodyti savo lojalumą ir už tai gauti kažką mainais

Parsisiuntimų skaičius priklausys nuo jūsų pasiūlymo, tačiau kaip rodo praktika – net mažos dovanėlės skatina žmones parsisiųsti aplikaciją. Skaičiuokite taip – vienas parsisiuntęs žmogus gali jums atnešti arba sutaupyti nuo 10 iki 100 eurų (nebereikia išleisti reklamai, kad jį pasiektumėte, pateikiate savo pasiūlymą nemokamai per aplikaciją, klientas juo pasinaudoja, išleidžia pinigus pas jus).
 
Iki šiol dar niekada nebuvo įmanoma būti taip arti kliento! Investuoti į aplikaciją tikrai apsimoka, nes šis sprendimas leidžia jums būti arčiausiai kliento nei bet kada lig šiol.

Specialus kainos pasiūlymas jums!