Reklama iš lūpų į lūpas arba kaip lojalūs klientai gali padėti jums? - Aplikacija verslui

 

Reklama iš lūpų į lūpas – arba kaip lojalūs klientai gali padėti jums?

 

Pradedame savo mokomųjų straipsnių ciklą, kuriame rasite įžvalgų – patarimų, kuriuos naudoja didieji rinkos žaidėjai, siekdami padidinti savo pardavimus ir sustiprinti savo prekinį ženklą.

Visus patarimus, kuriuos galite (ir turėtumėte) naudoti, galite rasti mūsų blog‘e.

Mūsų tips’ai padės Jums žengti pirmyn paliekant miegančius oponentus užnugaryje, jūsų vardas bus labiau žinomas ir pastebimas. Tarp kitko, ar minėjau – Jums labai pasisekė, kadangi didelė dalis jūsų konkurentų šiuo metu, kai skaitote šį straipsnį, kaip meškutės žiemą miega. Palinkėkime jiems saldžių sapnų ir eikime toliau.

Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl išlaikyti esamus klientus gali būti naudingiau nei pritraukti naujus. Tai žinoma nėra panacėja Jūsų verslo augimui, tačiau pagalvoti apie tai tikrai verta.

Naujas klientas vs. lojalus

Daugelis verslų (tikriausiai ir jūs) mano, kad įmonės augimas didžiąja dalimi priklauso nuo naujų klientų pritraukimo, tad natūralu, jog dažniausiai jūsų marketingo strategija būna nukreipta tik į naujų klientų paiešką, kadangi visi tai daro (beje, ir jūsų konkurentai).

Tai žinoma nėra blogai, obettačiau – skirtingai nuo atliktų tyrimų ir srities, kurioje dirbate, pritraukti naują klientą gali kainuoti nuo 5 iki 25 kartų brangiau nei išlaikyti jau esamą.

Kaip čia taip?

Paprastai – paskaičiuokime, kiek kainuoja pritraukti 100 klientų į internetinę svetainę, el. parduotuvę ar verslo Facebook puslapį (dėl didelės konkurencijos rinkoje reklamos kaina keičiasi į didesnę pusę kone kasdien), dar paskaičiuokime tikimybę, kad klientas pirmą kartą užsukęs greičiausiai neišleis iš karto super duper mega sumos. Tokių entuziastų, kurie pirmą kartą apsilankę išleidžia daug – nedaug. Realybė yra tokia – nauji klientai neskuba pirkti iš jūsų, nes jie jūsų paprasčiausiai nepažįsta, dar nėra tikri dėl jūsų paslaugų kokybės ir nepasitikrino pas jūsų konkurentus, ar ir jie neturi tokio super mega ir dar truputį geresnio pasiūlymo nei kad jūs. Ir taip iš to gražaus skaičiaus 100 – tikros apčiuopiamos naudos lieka visai nedaug.

Žinoma, yra daug technikų, kurios leidžia taip lengvai nepaleisti tų 100 lankytojų – Google Ads ir Facebook remarketingas, pop-up messages, “siūlyk savo kainą” metodas, milžiniškos nuolaidos, landing ir squeeze page, funnels ir t.t. Ir visiškai neabejoju, kad jūs naudojate keletą šių priemonių, o gal net ir visas – tuomet sveikinu. Tačiau grįžkime prie lojalių klientų – čia tie, kurie jau jumis pasitikėjo ir pirko ne kartą.

O dabar sąžiningai:

  • Kada paskutinį kartą su jais bendravote?
  • Priminėte apie save?
  • Pasidalinote kokiomis nors įžvalgomis apie teikiamų prekių/paslaugų naujoves?

Ko gero lojalius klientus pamiršote, galvodami vis kaip pritraukti naujų, tačiau nieko tokio, kadangi net ir tie, kurie bando palaikyti pastovią komunikaciją su pastoviais klientais, susiduria su viena tokia visai nedidele problema – klientai dažnai jūsų pranešimų nemato (ar bent didelės dalies) ir, po velnių, net negirdi!

Šiuo metu skaitmeniniame pasaulyje vyrauja didelis triukšmas – jis lyg malūnsparnis, nusileidęs 4 valandą ryto į jūsų miegamąjį! To pasekoje mums visiems natūraliai išsivystė ignoravimas viskam arba noras įsidiegti adblock ir nieko čia nepadarysime.

Reklamos puola visur – 15min, Delfi, Youtube, Facebook ir kt. – jos tokios įkyrios, kad net kartais nesinori skaityti straipsnio, nors labai įdomu, kuo ten viskas baigėsi su Zvonke.

Tai priveda prie to, kad norint prarėkti visą šurmulį, reikia dar daugiau investicijų į reklamą. O ten jus prarėkti norinčių irgi netrūksta – taip ir prasideda Chorų karai.

Taigi, ką daryti? Daugiau reklamos? Taip – reklama jums padės, tik šioje vietoje ir įsivelia kliento pasiekiamumo kaina, kuri auga aukštyn kaip maisto kainos kiekvieną naują sezoną.

Tačiau yra dar vienas kanalas, apie kurį niekas garsiai nekalba – jis dar nėra labai išnaudotas. Abrakadabra…
App’sai – mobilios aplikacijos.

Dideli žaidėjai, nors ir turėdami milžiniškus reklamos biudžetus, šį kanalą pastebėjo ir greitai persiorentavo į jį, o pagrindinis jų taikinys čia – lojalūs klientai, kurie jau jais pasitiki.

Kalbant apie komunikaciją ir bendravimą su klientais, app’sai yra tas kelias, kuriuo turėtumėte pasukti šitame serpentinus primenančiame pasaulio kelyje, kur niekada neaišku, ką kiekviena nauja diena gali atnešti.

Ir štai kodėl.

Programėlės leidžia jūsų klientams greitai pasiekti jus ir via versa. Push notification‘ai gali pasiekti net 99% klientų. Palyginus su el. laiškais, kurių pasiekiamumas siekia tik 10-15%, o paspaudimai iki 10%, galite matyti, kodėl mobili aplikacija gali tapti efektyviausiu būdu bendraujant su klientais. Jau net nešnekame apie pasiekiamumo skaičius Facebook’e, apie juos daugiau skaitykite čia.

Galiausiai speciali rekomendacinė programa aplikacijoje privers jūsų klientus kalbėti ir pasakyti savo draugams “Šitie geri – parsisiųsk jų app’są, jis tikrai naudingas!”.

Užsimerkite ir įsivaizduokite (juokauju, skaitykite atsimerkę): turėdami jūsų logotipą savo išmaniuosiuose įrenginiuose klientai net nesąmoningai priims sprendimą pirmiausia patikrinti Jūsų pasiūlymus prieš einant į informacinį triukšmą su viltimi rasti kažką kitą. Taip pat klientas iškart apie jus pagalvos renkantis, kur išleisti savo pinigus, kadangi jūs buvote jo akiratyje su savo prekės ženklu kiekvieną dieną ir toks pastabumas veikia pasąmoniniame lygyje (mokslas!).

Pasak Criteo tyrimų, apps’ų vartotojai, lyginant su mobilių svetainių naudotojais, yra linkę grįžti pas jus per 30 dienų du kartus labiau.

O dabar apie būdus, kuriais Jūs galite didinti savo klientų ištikimybę (ne santuokinę), tokiu būdu juos išlaikant ir  darant lojaliais:

Push notification‘ai. Su aplikacija jūs galite siųsti pranešimus tiesiai į kliento išmaniojo ekraną. Šiuos pranešimus klientai gaus ir pamatys, net jei aplikacija yra išjungta. Tad paprasčiausiai suviliokite juos apsilankyti pas jus vos tik jie priartėja prie jūsų vietovės – su GPS pranešimo funkcija galite automatiškai pasiūlyti kažką ypatingo ir galiojančio tik tą akimirką visiems, kurie yra šalia jūsų restorano.

Išskirtinis turinys. Nustebinkite klientus pasiūlymais, kurie skirti išskirtinai tik Jūsų aplikacijos naudotojams – nuolaidų kodai, dovanos, žaidimai. Tokie išskirtiniai pasiūlymai paskatins klientus naudoti Jūsų programėlę ir didinti pardavimus dar labiau, kadangi klientai juose matys naudą sau.

Apdovanojimai. Duonos ir žaidimų – šaukė Romos minia, reikalaudama iš savo valdovų nemokamo maisto ir nemokamų linksmybių. Kaip žinia, Romos imperija buvo viena iš ilgiausiai gyvavusių. Jūsų aplikacija – kaip Romos imperija – žaidimų ir socialinio įsitraukimo joje netrūks – čia vartotojai galės kaupti taškus, dalyvauti loterijose, gauti nuolaidas, nemokamą pristatymą, prizus ir dalyvauti socialinio statuso varžybose, daugiau apie tai skaitykite čia.

Klientų aptarnavimas. Ar nėra buvę taip, kad dėl prasto aptarnavimo pusryčiaujant kavinėje nuotaika subjursta visai dienai? O jei pirmadienis, tai gal net visai savaitei. Geras klientų aptarnavimas reikalauja labai daug ir yra viena iš priežasčių, kodėl klientas mylės jus ir grįš dar kartą. Aplikacija leidžia jūsų klientui bendrauti su jumis realiu laiku ir gauti atsakymus apie jiems kylančius klausimus iš karto. Ji sukuria artimesnį ryšį – tokį kaip tarp draugų.

Viskas, ką juodu ant balto ir iš širdies išliejome šiame straipsnyje, didina klientų ištikimybę ir grįžtamumą. Taigi, kol galvojate, kaip pritraukti naujų klientų, pagalvokite dar ir apie tai, kaip esami klientai galėtų padidinti pardavimus.

Pasitelkdami aplikaciją priversite klientą jaustis lyg jis yra pats ypatingiausias (o kas nenori jaustis ypatingu?), o tai paskatins jį rekomenduoti jus aplinkiniams ir būti jums lojaliu.

Sėkmės užmezgant ryšį su esamais brangiais klientais, kurie jau kartą jumis pasitikėjo ir iki kito karto.

Aplikacijos kaina

Startas

Jūsų programėlė bus pritaikyta įrenginiams, kurie palaiko Android versiją nuo 4.4 (KitKat). Kitaip tariant ji veiks 5 metų senumo ir visuose naujesniuose telefonuose.

Specialus modulis, leisiantis publikuoti pasiūlymus, kurie bus pasiekiami tik aplikacijos naudotojams. Pasiūlymai atvaizduojami pagrindiniame aplikacijos puslapyje ir specialioje pasiūlymų skiltyje.

Skaitmeninis kainoraštis/meniu/prekių katalogas su nuotraukomis ir interaktyviomis funkcijomis, tokiomis, kaip galimybė paspausti ❤ prie patinkančios prekės/paslaugos.

Klientai galės pasukti “laimės ratą” vieną kartą per 24 val. ir laimėti prizus, šį priemonė skatins juos ateiti į aplikaciją kiekvieną dieną.

Specialus modulis, leidžiantis siųsti trumpus pranešimus tiesiai į kliento telefono ekraną. Pranešimą klientas pamatys, net jei mobili aplikacija bus išjungta. Veikia tik Android įrenginiuose.

Visi nuotraukų albumai, esantys ūsų tinklapyje ar Facebook paskyroje, sugrupuoti pagal pavadinimą bus atvaizduojami ir pasiekiami specialioje aplikacijos skiltyje.

Atsiliepimai, atvaizduojami specialioje aplikacijos skiltyje. Juos įdėti ir pašalinti galėsite jūs patys.

Visi renginiai,  bus atvaizduojami aplikacijos Renginių skiltyje ir čia klientai galės peržiūrėti visą reikiamą informaciją apie juos.

Specialus modulis, leisiantis klientams susisiekti su jumis vieno mygtuko paspaudimu per Facebook Messenger.

Specialių lipdukų, naudojamų aplikacijai reklamuoti, maketai.

Rūpinsimės viskuo, kas susiję su sklandžiu jūsų aplikacijos veikimu. Analizuosime rinką, tobulinsime sistemas ir jas atnaujinsime, iškilus problemoms, techniniems nesklandumams – juos spręsime iš karto!

Telefonų programinės sistemos atsinaujina kas pusę metų ir programėlės, po pusės metų nebeatitinkančios naujausių reikalavimų, yra pašalinamos iš parduotuvių. Mes nuolat atnaujinsime aplikaciją, rūpinsimės, kad ji atitiktų visus parduotuvių keliamus reikalavimus ir nuolat būtų rinkoje.

Premium
Viskas, kas įeina į planą STARTAS, plius šios funkcijos:
Iphone įrenginiams

Jūsų programėlė bus pritaikyta įrenginiams, kurie palaiko ne senesnę nei 9 Ios versiją. Kitaip tariant – nuo Iphone 5 ir Ipad 2

Taškų sistema

Specialus lojalumo programos modulis, kuriame klientai galės rinkti taškus už aktyvumą aplikacijoje, kilti “lygiais” ir gauti specialius apdovanojimus už tai.

Komentavimo ir “Like” galimybė po įrašais

Aplikacijos naudotojai galės komentuoti ir “like’inti” kiekvieną aplikacijoje esantį įrašą.

Patarimai, kurie padeda

Periodiškai dalinsimės įvairiais sprendimais, patarimais, įrankiais, kurie leis jums augti ir didinti klientų įsitraukimą į jūsų aplikaciją! Visi klientai gaus specialius prisijungimus prie įrašų, kurie bus pasiekiami tik mūsų klientams! Savo komandoje turime puikių marketingistų ne tik iš Lietuvos, tačiau ir iš Europos ir Amerikos. Jie dirba Jums!

Pranešimas kirtus GPS tašką!

Klientui, priartėjus prie jūsų vietovės per nustatytą atstumą, bus automatiškai išsiunčiamas pranešimas (pasiūlymas) tiesiai į jo telefono ekraną! Pranešimas pasieks klientą, net jei mobili aplikacija bus išjungta! Veikia tik Android įrenginiuose.

Rekomendacijų sistema

Aplikacijos naudotojai, pakvietę savo draugus parsisiųsti jūsų aplikaciją, gaus lojalumo taškų, kuriuos vėliau galės iškeisti į dovanas – taip iš lūpų į lūpas plėsite naudotojų ratą.

Efektyvios komunikacijos planas

Nemokamas 7 žingsnių efektyvios komunikacijos planas, skirtas aplikacijos privalumas išnaudoti. Planą paruošė profesionalūs internetinio marketingo specialistai, pritaikę pagrindinius marketingo principus mūsų aplikacijos sistemai. Planas paruoštas taip, kad juo būtų paprasta naudotis kiekvienam, nereikalauja jokių specialių įgūdžių. Plano vertė – 899 eur, savo Premium klientams dovanojame jį nemokamai!

Apple programėlių parduotuvė ima metinį mokestį už programėlės talpinimą - apie 300 USD, tad norint ten publikuoti savo programėlę, reikia susimokėti tiesiai jiems.