Kaip socialinio statuso žaidimas aplikacijoje padės jūsų verslui? - Aplikacija verslui

Kaip socialinio statuso žaidimas aplikacijoje padės jūsų verslui?

 

Mobiliųjų aplikacijų rinka auga kaip maisto kainos parduotuvėje. Vien 2016 metais pasaulyje App Store ir Google Play platformose parsisiųsta virš 90 milijardų appsų. 90 MILIJARDŲ! Vien JAV vartotojai per 2017 metus parsisiuntė 12 milijardų – apie 6 programėles per mėnesį.

Prognozės 2021-iems metams rodo, kad bus pasiekta 352 milijardai parsisiuntimų. Tad sakyti, jog niekas nesisiunčia aplikacijų yra tikrai naivu, ypač žiūrint į tokį parsisiunčiamų programėlių kiekį.

Susidaro įspūdis, kad telefone, kaip tankiame miške pro medžius, pro programėles turėtų būti sunku praeiti, jis pilnas įvairiausių – nuo McDonalds ar Amazon iki visiškai absurdiškų aplikacijų, kurios parodo, ar už lango tamsu (o taip, yra ir tokių).

Tačiau realybėje taip nėra, kadangi dažnu atveju aplikacija būna panaudota tik vieną vienintelį kartą. Tokį likimą patiria apie 70% aplikacijų. Ir ne dėl to, kad brangiame telefone pritrūksta atminties ar super amoled ekrane neužtenka vietos.

Ko gero, po tokių nepozityvių skaičių iš karto aplanko mintis, kad net neverta pradėti aplikacijos kūrimo darbų, jei greičiausiai vartotojas ją ištrins po vieno panaudojimo (geriau jau nusipirkti kelionę į šiltus kraštus). Ir, taip, jūs teisus. Tačiau tik iš vienos pusės. Jei viską padarysite teisingai, jūsų laukia milžiniška sėkmė naudojant savo aplikaciją ir čia tikrai nesislepia joks rocket science.

Tereikia pasinaudoti pamatine žmogaus psichologija – tikslo siekimas, jutimąsis svarbiu ir naudos gavimas. Kad ir kaip savanaudiškai tai beskambėtų, tai yra vienos iš pagrindinių varomųjų jėgų šiame pasaulyje – žmonės dalyvauja lenktynėse, maratonuose, svorio kilnojimo varžybose ir kitose konkurencinėse veiklose, kad gautų trofėjų, kurį galės parodyti savo giminėms, draugams ir tam, kad visi žinotų, kad jis – geresnis už kitus. Tas pats ir darbe – aukštas pareigas einantis žmogus gauna ne tik geresnį atlyginimą, daugiau valdžios, bet tuo pačiu ir socialinį statusą, kuriuo gali pasididžiuoti prieš kitus.

Ką tai turi bendro su jūsų verslu ir aplikacija?

Jūs galite sukurti dar vieną rungtį jo gyvenime, kurios jis ir laukė – mes visi mėgstame varžytis. Taip pat ir jūs. Prisipažinkite, jūs norite ne tik padidinti pardavimus, tačiau norite būti pranašesni, geresni už savo konkurentus.

Taigi, jei jūs savo klientui suteiksite galimybę ne tik pirkti ar apsilankyti pas jus, tačiau ir įtrauksite į tam tikrą veiklą, susijusią su statuso siekimu, laimėsite jo dėmesį ir pastangas, veiksmus, kuriais jis sieks įrodyti, yra geresnis už kitus, laimėsite jo lojalumą. Tam reikalingos tokios skatinimo priemonės kaip žaidimai, rekomendacijų, taškų ir lygių sistemos, kurios neabejotinai įtraukia vartotoją į veiklą, į socialinio statuso žaidimą ir padaro jį jūsų lojaliu klientu ilgam. O lojalus klientas – tai tikras lobis verslui, kadangi jis ir sutaupo verslo išlaidas reklamai ir išleidžia daugiau pinigų nei kad naujas klientas.

Socialinio statuso siekimas daro stebuklus, kurie yra abipusiai naudingi ir verslui, ir vartotojui. Pavyzdžiui, oro linijos siūlo lojalaus kliento programas, kuriose renkamos mylios, vėliau iškeičiamos į nemokamus skrydžius. Tai žinoma, turi apčiuopiamos naudos abiems pusėms, tačiau taip pat skatina klientą kelti savo levelį ir tapti svarbiu dar labiau įsitraukiant į kompanijos žaidimą keliant savo socialinį statusą. Online pasaulyje Yelp kompanija yra viena tų, kuri nuostabiai apdovanoja savo stipriausius vartotojus. Atsidavę vartotojai palaiko įmonės augimą. Marškinėliai, dovanos ir dar daug daug atributikos užkuria katilą. Yelp tai supranta. Ir tai veikia, todėl jie neketina sustoti.

Dropbox’o payzdys – surasti naują klientą jiems kainavo apie 200$, tačiau, net ir išleidus tokią sumą pinigų, tik vienas klientas iš dešimties jų paslaugoms išleisdavo daugiau nei 100$ per metus. Minusas, taip? Jie suprato tai ir įdiegė rekomendacijų sistemą. Kiekvienas Dropbox’o app’są draugui rekomendavęs žmogus gavo papildomus 125 MB. Jiems šis sprendimas, palyginus su reklamos išlaidomis, beveik nieko nekainavo. Obettačiau – rekomendacijos jiems padėjo sugeneruoti 4 milijonus(!) klientų per 4 mėnesius. Palyginimas – naudojant reklamą jie turėjo tik 100 tūkstančių vartotojų. Nauda velniškai akivaizdi.

Atminkite – vertė yra abipusis kelias. Jei aš naudoju aplikaciją pavyzdžiui norėdamas gauti Eurolygos rezultatus, galiu rinktis iš šimtų tokią informaciją teikiančių aplikacijų, tad kodėl turčiau rinktis jūsiškę? Jei klientas gaus kažką išskirtinio ir jausis tinkamai įvertintas, jie atsidėkos jums tuo pačiu – rekomenduos jus draugui.

Pavyzdžiui, loterijos traukia klientus, kaip gėlės traukia bites (arba moteris). Ypač kai loterijos bilietas nemokamas, o prizai – naudingi. Kasdien dešimtys klientų grįš į jūsų aplikaciją tam, kad nutrintų bilietą ar pasuktų laimės ratą, siekdami laimėti. Loterija taip pat privers jūsų klientus šnabždėti apie jus draugui į ausį – iš lūpų į lūpas – pasakojant kaip jis lengvai ir paprastai laimėjo vieną iš jūsų siūlomų prizų. Prizas gali būti minimalus, bet laimėjimo jausmas – stiprus.

Jei appsų rinka būtų filmas, tai prieš tai minėti klientai būtų jūsų Bradai Pittai ir Angelinos Jolie. Branginkite juos ir lepinkite, kadangi tai – puikiausias būdas sulaukti klientų jau rytoj, kurie šiandien yra tik vitrinų stebėtojai. Išsiaiškinkite, kas jiems labiausiai rūpi ir suteikite malonumą tai turėti, pamatysite – lojalumas – garantuotas.

Ne tik loterijos bilietai, tačiau ir taškų rinkimo sistemos už aktyvią veiklą aplikacijoje veikia kaip socialinio statuso žaidimas, kuris įtraukia ir nebepaleidžia vartotojų. Tad pavyzdžiui, kodėl gi nedavus klientams taškų už jų atliktas rekomendacijas, kuriuos vėliau jie galės iškeisti į norimas dovanas?

Savo aplikacijoje naudodami šiuos į socialinių žaidimą įtraukiančius sprendimus, jūs nepateksite į įrašoje pradžioje minėtus 70% nelaimingųjų. Ir jums pasisekė, kadangi būdami mūsų klientais, neturėsite rūpintis šiomis priemonėmis ir jų veiksmingumu – viskuo jau pasirūpinome mes. Savo aplikacijoje turėsite ir taškų rinkimo sistemą, ir žaidimą, ir kitas veiksmingas priemones, kurios įtrauks jūsų vartotoją nuo pirmo apsilankymo aplikacijoje.

Aplikacijos kaina

Startas

Jūsų programėlė bus pritaikyta įrenginiams, kurie palaiko Android versiją nuo 4.4 (KitKat). Kitaip tariant ji veiks 5 metų senumo ir visuose naujesniuose telefonuose.

Specialus modulis, leisiantis publikuoti pasiūlymus, kurie bus pasiekiami tik aplikacijos naudotojams. Pasiūlymai atvaizduojami pagrindiniame aplikacijos puslapyje ir specialioje pasiūlymų skiltyje.

Skaitmeninis kainoraštis/meniu/prekių katalogas su nuotraukomis ir interaktyviomis funkcijomis, tokiomis, kaip galimybė paspausti ❤ prie patinkančios prekės/paslaugos.

Klientai galės pasukti “laimės ratą” vieną kartą per 24 val. ir laimėti prizus, šį priemonė skatins juos ateiti į aplikaciją kiekvieną dieną.

Specialus modulis, leidžiantis siųsti trumpus pranešimus tiesiai į kliento telefono ekraną. Pranešimą klientas pamatys, net jei mobili aplikacija bus išjungta. Veikia tik Android įrenginiuose.

Visi nuotraukų albumai, esantys ūsų tinklapyje ar Facebook paskyroje, sugrupuoti pagal pavadinimą bus atvaizduojami ir pasiekiami specialioje aplikacijos skiltyje.

Atsiliepimai, atvaizduojami specialioje aplikacijos skiltyje. Juos įdėti ir pašalinti galėsite jūs patys.

Visi renginiai,  bus atvaizduojami aplikacijos Renginių skiltyje ir čia klientai galės peržiūrėti visą reikiamą informaciją apie juos.

Specialus modulis, leisiantis klientams susisiekti su jumis vieno mygtuko paspaudimu per Facebook Messenger.

Specialių lipdukų, naudojamų aplikacijai reklamuoti, maketai.

Rūpinsimės viskuo, kas susiję su sklandžiu jūsų aplikacijos veikimu. Analizuosime rinką, tobulinsime sistemas ir jas atnaujinsime, iškilus problemoms, techniniems nesklandumams – juos spręsime iš karto!

Telefonų programinės sistemos atsinaujina kas pusę metų ir programėlės, po pusės metų nebeatitinkančios naujausių reikalavimų, yra pašalinamos iš parduotuvių. Mes nuolat atnaujinsime aplikaciją, rūpinsimės, kad ji atitiktų visus parduotuvių keliamus reikalavimus ir nuolat būtų rinkoje.

Premium
Viskas, kas įeina į planą STARTAS, plius šios funkcijos:
Iphone įrenginiams

Jūsų programėlė bus pritaikyta įrenginiams, kurie palaiko ne senesnę nei 9 Ios versiją. Kitaip tariant – nuo Iphone 5 ir Ipad 2

Taškų sistema

Specialus lojalumo programos modulis, kuriame klientai galės rinkti taškus už aktyvumą aplikacijoje, kilti “lygiais” ir gauti specialius apdovanojimus už tai.

Komentavimo ir “Like” galimybė po įrašais

Aplikacijos naudotojai galės komentuoti ir “like’inti” kiekvieną aplikacijoje esantį įrašą.

Patarimai, kurie padeda

Periodiškai dalinsimės įvairiais sprendimais, patarimais, įrankiais, kurie leis jums augti ir didinti klientų įsitraukimą į jūsų aplikaciją! Visi klientai gaus specialius prisijungimus prie įrašų, kurie bus pasiekiami tik mūsų klientams! Savo komandoje turime puikių marketingistų ne tik iš Lietuvos, tačiau ir iš Europos ir Amerikos. Jie dirba Jums!

Pranešimas kirtus GPS tašką!

Klientui, priartėjus prie jūsų vietovės per nustatytą atstumą, bus automatiškai išsiunčiamas pranešimas (pasiūlymas) tiesiai į jo telefono ekraną! Pranešimas pasieks klientą, net jei mobili aplikacija bus išjungta! Veikia tik Android įrenginiuose.

Rekomendacijų sistema

Aplikacijos naudotojai, pakvietę savo draugus parsisiųsti jūsų aplikaciją, gaus lojalumo taškų, kuriuos vėliau galės iškeisti į dovanas – taip iš lūpų į lūpas plėsite naudotojų ratą.

Efektyvios komunikacijos planas

Nemokamas 7 žingsnių efektyvios komunikacijos planas, skirtas aplikacijos privalumas išnaudoti. Planą paruošė profesionalūs internetinio marketingo specialistai, pritaikę pagrindinius marketingo principus mūsų aplikacijos sistemai. Planas paruoštas taip, kad juo būtų paprasta naudotis kiekvienam, nereikalauja jokių specialių įgūdžių. Plano vertė – 899 eur, savo Premium klientams dovanojame jį nemokamai!

Apple programėlių parduotuvė ima metinį mokestį už programėlės talpinimą - apie 300 USD, tad norint ten publikuoti savo programėlę, reikia susimokėti tiesiai jiems.